loading...
NimbuzzDL Team
سرور بوت ما
ndl-server

ان دی ال مخفف تیم برنامه نویسی NimbuzzDL هست
که بزودی افتتاح میشود
از حالا با ما باشید

تبلیغات
Admin بازدید : 892 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (1)


 
سلام
بادی گارد شنیدین؟ اینم آیدی گارده, مثل همون بادی گارد که از آیدی شما محافظت میکنه و نسخه ارتقایافته آنتی هک هستش برای همین زدم V2.0 و آنتی ادفلود رو اضافه کردم که با استفاده از تاریخ ساخت آیدی میتونید اد دادن آیدی هایی که تازه ساخته شدن رو ممنوع کنید. این قابلیت به درد کسایی میخوره که آیدیشون زیر فلودر هایی همراه با آیدی میکر هست که هرچقدر هم آیدی هارو بلاک میکنند بازم آیدی جدید میسازه و اد میده.
و دیگه نمیتونه بده wink
درباره هک ,
Admin بازدید : 279 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و محبوب در زمینه اد فلودر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تعداد زیادی اکانت نیمباز آنلاین کنید و برای فرد بد خواه خود در مسنجر چت نیمباز صدها درخواست دوستی دهید. این کار شما باعث فرار فرد مورد نظر خود از مسنجر نیمباز می شود و سریعا اکانت خود را آفلاین می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالا, ارسال صدها درخواست دوستی در کمتر از ۱دقیقه و طراحی زیبا از محیط این نرم افزار اشاره کرد. هم اکنون می توانید این نرم افزار قدرتمند و محبوب ادفلودر را از سایت اهورادانلود در ادامه مطلب سایت نیمباز دانلود دریافت نمایید.

ScreenShot 21

Admin بازدید : 337 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)

نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای مدیریت اتاق های نیمباز می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید مدیریتی آسان و سریع بر اتاق های نیمباز داشته باشید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت مولتی اکانت, دارای روم منیجر, قابلیت ریموت یا کنترل از راه دور با دستور شما, پشتیبانی از ۵ زبان به خصوص زبان شیرین فارسی, دارای بوت های بوت خوشآمد گویی, بوت اصل, سلام بوت, بای بوت, دارای روم فولر یا افزایش کاربران اتاق نیمباز و دارای اتاق های چت نیمباز شاره کرد. هم اکنون می توانید این برنامه قدرتمند مدیریت اتاق های نیمباز که توسط تیم ایرانی چت باز ساخته شده است و تصاویری از محیط نرم افزار را از سایت نیمباز دانلود در ادامه مطلب دریافت نمایید.

684654465

Admin بازدید : 381 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/Nuke-v8.png

نرم افزاری بسیار قدرتمند و جالب برای ساخت و آنلاین کردن سرور بوت نیمباز می باشد. با استفاده از این نرم افزار, بوت سرور به اسم مورد علاقه خود بسازید و آنلاین کنید. در این نسخه از نرم افزار, امکانات بسیار زیادی اضافه شده است که از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به  قابلیت ارسال پیام گروهی  به ادلیست بوت سرور توسط خود برنامه, ذخیره پسورد بوت ها, ارسال جک, قدرتمند تر شدن بوت های ریاضی و سرگرمی اشاره کرد.

Admin بازدید : 329 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/nimbuzz-300x300_1.jpg

در این پست تعدادی سروربوت آنلاین نیمباز جمع آوری کردم که برای افزایش کاربران اتاق شما در نیمباز کاربرد دارد.بعضی از این سرور بوت ها در مواقعی خاص آفلاین هستند پس باید منتظر بمانید تا در زمانی دیگر آنلاین  شوند وشما از آن استفاده لازم را ببرید.

Admin بازدید : 381 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/nimbuzz-300x300_1.jpg
پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار مسنجر برای انواع سیستم عامل می باشد که قابلیت های بی نظیرش طرفداران زیادی از سرتاسر جهان را به سمت خود سوق داده است. نیمباز با دارا بودن بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا از معروف ترین مسنجرهای موبایل و رایانه می باشد که نسخه ی جدید آن برای سیستم عامل سیمبین امروز منتشر شد.این نسخه روی گوشی ها سیمبین s60 v5 و سیمبین ۳ قابل اجراست.

Admin بازدید : 308 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Nimbuzz یکی از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای گوشی های موبایل است که برای همه ی مدل های تلفن همراه منتشر شده است و کسی نیست که آن را نشناسد.این مسنجر به دلیل داشتن رابط کاربری آسان و امکانات خود توانسته است طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب کند.با این مسنجر فوق العاده می توانید در کمتر از ۱ دقیقه برای خود یک حساب باز کنید و با آیدی و پسورد خود وارد محیط آن شوید و با کاربران سراسر دنیا به چت بپردازید.


http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/nimbuzz-300x300_1.jpg

Admin بازدید : 335 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Nimbuzz یکی از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای گوشی های موبایل است که برای همه ی مدل های تلفن همراه منتشر شده است و کسی نیست که آن را نشناسد. این مسنجر به دلیل داشتن رابط کاربری آسان و امکانات خود توانسته است طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب کند. با این مسنجر فوق العاده می توانید در کمتر از ۱ دقیقه برای خود یک حساب باز کنید و با آیدی و پسورد خود وارد محیط آن شوید و با کاربران سراسر دنیا به چت بپردازید. با این نیمباز آنلاین شوید و از طریق این نسخه نیمباز دیگر کسی نمی تواند  آیدی شما را هک کند. پیشنهاد می شود که از این نسخه نیمباز جاوا استفاده کنید تا آیدی شما در امنیت کامل باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت نیمبازدانلود در ادامه مطلب دریافت نمایید.

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/nimbuzz-300x300_1.jpg

Admin بازدید : 315 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/nimbuzz-300x300_1.jpg

در این پست آموزش خرید گیفت و آوردن چت روم نیمباز خود به لیست چت روم های اول اشاره شده است. با استفاده از این ترفند می توانید محبوبیت چت روم نیمباز خود را افزایش دهید و اتاق خود را در لیست چت روم های اول بیابید. هم اکنون می توانید این آموزش را از سایت نیمبازدانلود در ادامه مطلب دریافت نمایید.

Admin بازدید : 303 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار بامبوس در این مدت بین افرادی که به چت نیمباز می پرداختند طرفداران زیادی پیدا کرده است که در این پست آموزش کامل کار با نرم افزار بامبوس را قرار دادم امیدوارم استفاده لازم را برده و مورد رضایت شما قرار گیرد. وهم اکنون شما می توانید این آموزش را از سایت نیمباز دانلود در ادامه مطلب دریافت نمایید.


http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/bombusmod-161x300.jpg

Admin بازدید : 299 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
  نیمباز ( !NimBuzz ) يکي از پر طرفدار طرين مسنجر هاي دنياست .

اين مسنجر روزانه افراد زيادي را به خود جذب ميکند. چت روم ها، چت خصوصي ، چت صوتي و تماس رايگان، پشتيباني از سرويس هاي مختلف مانند ياهو و... از امکاناتي بوده است که باعث شده است اين مسنجر حرفايي براي گفتن داشته باشد.

در اين نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی بر طرفت شده است و مسنجر از سرعت بالاتری برخورد دار است.

 

نیمباز اندروید

Admin بازدید : 308 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

این نرم افزار برخلاف برنامه ها دیگر برای سرگرمی نمیباشد و کاملا عملی است .در حال حاظر این برنامه بر روی اندروید 4.1 یا بالاتر به خوبی عمل میکند البته باید گوشی شما دارای دوربین بسیار خوب و دارای قابلیت تصویر برداری از فاصله نزدیک را داشته باشد . آنلاک بسیار جالب که برای اولین بار برای اندروید ارائه میشود میتواند اثر انگشت شما را به وسیله دوربین شناسایی کند البته دارای مشکلات جزئی نیز میباشد که در نسخه های بعدی این نرم افزار برطرف میشوند . 

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/ICE%20unlock.jpg

دانلود در ادامه مطلب...

Admin بازدید : 311 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 


                           http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/smart-ram-booster-android.jpg

Admin بازدید : 307 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/notification-toggle-android2(1).jpg

Admin بازدید : 296 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/camera-2-android.jpg

Admin بازدید : 292 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)


http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/subway-surfers-android.jpg



 بازی subwaysurfers یکی از بازی های خیلی خوب اما کمی اعتیاد آور است .شما در این بازی در حاله فرار از دسته ماموران خط ذوب آهن هستید و تا جایی که میتوانید باید فرار کنید هر چه بیشتر بازی کنید میتوانید سکه های بیشتری جمع کنید و با آن سکه ها به قابلیت های خود بیفزایید این بازی در کشور هندوستان شهر بمبئی است  این بازی نیاز به اندرودی 2.3 و بالا تر نیاز دارد .

Admin بازدید : 319 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

بازي traffic racer بازي اتومبيل راني زيبا است . در بازي شما بايد سعي کنيد که بدون برخورد کردن به اتومبيل هاي ديگر راه خود را طي کنيد در اين بازي شما ميتوانيد 17 اتومبيل گوناگون انتخاب کنيد  اين بازي را ميتوانيد در 4 حالت شب.برف.کوير و شهر انتخاب کنيد  . اين بازي به اندرويد 2.3.3 و بالاتر نياز دارد .


http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/pic2/traffic-racer-android.jpg

Admin بازدید : 330 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/farmin1_500x400.jpg

نسخه جدید تحت عنوان Farming Simulator 14 1.1.1   جایگزین شد

 

 

 

شما به عنوان یک کشاورز با داشتن ماشین الان مختلف که هر کدام مخصوص یک کار هستند شروع به کشاورزی خواهید کرد . به وسیله تراکتورهای مخصوص کاشت به کاشتن انواع بذرهای مختلف بپردازید و با کاموا گندم و دیگر محصولات را برداشت کنید! اگر دوست دارید بهترین بازی شبیه ساز کشاورزی را تجربه کنید ما به شما بازی کشاورزی ارگانیک ۱۴ را پیشنهاد می دهیم!! ناگفته نماند که کمپانی بازی سازی Giant تایید کرد که این بازی حتما برای وینفون ۸ و کنسول‌های دستی PS vita و ۳DS در بهار سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد و در همان موقع هم این شرکت سوپرایزی جدید برای سیستم عامل‌های Android و IOS خواهد داشت !

Admin بازدید : 316 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
Admin بازدید : 282 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
Admin بازدید : 329 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/Eiht(NIMbuzzdl.rzb.ir).png

.ولکام + هلپ بوت

2.جوک بوت + لاو بوت واسه کسایی که سرور آن میکنن که میشه تغییرش داد

3.میتونه ریسورس و استاتوس بوتهای آن شده رو تعیین کنه

4.مولتی ریموتر شده
و میشه ریموترها رو با # جدا کرد از هم

5.استاتوس بوت خودش تغییر میکنه 30 ثانیه اول متن داخل استاتوس رو میذاره و..



ادامه...

Admin بازدید : 301 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/Yahoo-sym.jpg
با استفاده از نرم افزار ! Yahoo Messenger از سرعت ، هوشمندی و زیبایی برای ارتباط با دوستان خود لذت ببرید. با استفاده از این نرم افزار می توانید در هر زمان و هر مکان با دوستان موجود در یاهو مسنجر خود به گفتگو بپردازید.
این نرم افزار همچنین امکان چت با دوستان Windows Live را فراهم می آورد . ! Yahoo Messenger بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۳ ،
 

Admin بازدید : 307 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

برنامه whatsapp یکی از مسنجر های محبوبیه که ابتدا برای نوکیا طراحی شد اما بعد ها نسخه اندروید و ایفون ان هم به بازار امد .در برنامه از طریق شماره تلفن میتوانید با مخاطبین خود چت کنید .

اینو هم بگم که فردی که میخواید باهاش چت کنید حتما باید توی لیست مخاطبین گوشیتون باشه و این مسنجر روی گوشیش نصب باشه

 همچنین قابلیت چت گروهی و ارسال عکس و فیلم و کپی متون و... همراه با انواع شکلک رو داره.

 

 

این برنامه قابلیت خوبی که داره اینه که :


اگر به یه نفر از توی اد لیستتون پیام بدید و آفلاین باشه بلافاصله یه اس ام اس براش میره و خبر میده که بیاد whatsapp در واقع میتونید دوستان خودتونو فرا بخونید.


*این نرم افزار مانند نیمباز بسیار کم خرجه و براحتی قابل استفاده میباشد...

Admin بازدید : 297 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نیمباز ( !NimBuzz ) يکي از پر طرفدار طرين مسنجر هاي دنياست.

اين مسنجر روزانه افراد زيادي را به خود جذب ميکند. چت روم ها، چت خصوصي ، چت صوتي و تماس رايگان ،پشتيباني از سرويس هاي مختلف مانند ياهو و... از امکاناتي بوده است که باعث شده است اين مسنجر حرفايي براي گفتن داشته باشد.

در اين نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی بر طرفت شده است و مسنجر از سرعت بالاتری برخورد دار است.

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

- چت کردن بدون پرداخت هزینه فعال سازی حساب

- ارسال عکس ، فیلم و فایل

- قابلیت چت در اتاق های گفتگو و ساخت چت روم

- ساختن گروپ ها ( Group ) 

- اضافه کردن دوستان به ادلیست

 و...




Admin بازدید : 309 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)


Nimbuzz يکي از پر طرفدار طرين مسنجر هاي دنياست.

اين مسنجر روزانه افراد زيادي را به خود جذب ميکند. چت روم ها، چت خصوصي ، چت صوتي و تماس رايگان ، پشتيباني از سرويس هاي مختلف مانند ياهو و... از امکاناتي بوده است که باعث شده است اين مسنجر حرفايي براي گفتن داشته باشد.

در اين نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی بر طرفت شده است و مسنجر از سرعت بالاتری برخورد دار است.

همچنین در نسخه جدید میتوانید قبل از آنلاین شدن وضعیت خود را از نظر Online , busy و Away مشخص کنید.و کمی از نظر ظاهر متفاوت تر شده است.



Admin بازدید : 333 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
Kik messenger نام مسنجری قدرتمند برای سیستم عامل های مختلف با بیش از 85 میلیون کاربر میباشد که امروز نسخه ی اندروید آن در سایت ما با لینک مستقیم آماده دریافت شده است.

این مسنجر جذاب امکانات زیادی دارد که برخی از آنان را در زیر ذکر میکنیم:

 

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/kik_messengerv7_0_69.jpg

 

- امکان پیدا کردن دوستان شما که در kik اکانت دارند

- سرعت بالا

- هزینه ی کم

- گرافیک جذاب برنامه

-نمایش پیام های شما در استوت بار

و…

پیشنهاد ما به شما این است که اگر یکی از دوستان صمیمی شما نیز صاحب اسمارت فون است با نصب این برنامه روی اسمارت فون خود و او هزینه های ارتباط خود را کاهش دهید.

دانلود در ادامه مطلب...

Admin بازدید : 313 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

مسنجر Dialog براي اندرويد داراي قابليت هايي از جمله تماس صوتي و تصويري رايگان و ايجاد گروه چت تا 50 نفر و امکان پيدا کردن افراد نزديک people nearby وجالب تر از همه تماس صوتي و ايجاد ويس مانند ويچت است.

مسنجر Dialog براي اندرويد در سايت هاي ايراني به عنوان جايگزين دوم ويچت بعد از مسنجر coco voice معرفي شده و در اختيار کاربران اندرويدي قرار گرفته است.با استفاده از اين برنامه همچون مسنجر وي چت ي توانيد گروه هاي چت درست کرده و با دوستان خود به صورت دسته جمعي و گروهي مکالمه داشته باشيد و هرگز از محدود شدن آن نگران نباشيد چون يک مسنجر اندرويدي کاملا ايراني و بسيار قدرتمند است.


به نظر مي رسد با بسته شدن نرم افزار محبوب وي چت شرکت هاي ايراني نيز به خودشان امده اند و نرم افزاري را براي جايگزين کردن با وي چت طراحي کرده اند. Dialog نام نرم افزاري است که توسط شرکت glx ايراني عرضه شده است و مي توان به عنوان نرم افزاري بسيار قدرتمند چت ايراني معرفي کرد. اين نرم افزار داراي زبان فارسي نيز مي باشد و در محيطي فارسي مي توانيد به چت با دوستانتان بپردازيد. اين نرم افزار بسيار شبيه وي چت مي باشد و داراي امکاناتي نظير ارسال پيام ، صدا ، عکس و ساير فايلها با سرعتي بسيار بالا ، مشاهده موقعيت خود و دوستانتان روي نقشه گوگل به زبان فارسي ، قابليت ايجاد چت روم عمومي و ... مي باشد اين نرم افزار قابليت نصب روي اندرويد 2.2 و بالاتر را داراست.


 

Admin بازدید : 308 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

Facebook Messenger 3.3.1 از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های مسنجر برای اندروید است که با آن می توانید به صورت رایگان و آسان با دوستان فیسبوکی خود به چت کردن بپردازید و برروی حساب فیسبوک خود مدیریت داشته باشیند . 

 

ویژگیها:

 

1-دارا بودن notification

2-قابلیت افزودن عکس و موقعیت جغرافیایی به پیغامها

3-ایجاد گروه های دوستان

4-فرستادن اس ام اس به موبایل دوستان (فقط در برخی کشورها قابل دسترسی است )

5-امکان دسترسی به دوستان چه آنلاین باشند و چه نباشند ( با فرستادن تکست و متن به موبایل آنها )

6-مطلع شدن از اینکه چه کسی مسیج شما را دیده و چه کسی ندیده !

7-مطلع شدن از مکان دوستانی که برای شما مسیج داده اند

8-امکان دیدن تایپ کردن دوستانتان به طور همزمان

9-امکان سویچ کردن بین مکالمات مختلف به سرعت

10-اضافه شدن دوستان دوستان friends of friends به این برنامه

11-اضافه شدن امکان به اشتراک گذاری عکسهای بزرگتر با امکان فول اسکرین و زوم کردن عکسها

12-بهبود سرعت برنامه در فرستادن ، باز شدن و اینطرف و آنطرف رفتن

 

 

 

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/facebook-messenger1.jpg

Admin بازدید : 381 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

AQQ یک ابزار چت می باشد . این نرم افزار یک پیام رسان فوری است که Jabber، Yahoo Messenger، Gmail و سایر مسنجر ها مانند Nimbuzz را پشتیبانی می کند. 

این نرم افزار طراحی شده است تا دسترسی به سروسی پیام رسان فوری را فراهم آورد و شامل ویژگی ها منحصر بفرد مانند افزونه های AQQ می باشد. .AQQ ابزار گفتگویی امن و قابل اعتمادی را برای کاربران خود فراهم می آورد.

 

http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/AQQ-v2.4.6.png

Admin بازدید : 309 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/talkonaut.jpg

تالکونات مسنجری بسیار قدرتمند است که که به شما این امکان را میدهد که به سرویس های مختلف مانند نیمباز ، یاهو و... متصل شوید. این نرم افزار دارای محیطی بسیار زیبا و کاربردی است همچنین برخی از امکانات این مسنجر از بامبوس نیز بهتر میباشد

شکلک های زیبا از ویژگی های این نرم افزار میباشد.همچنین احتمال (DC (disconnect در این نرم افزار بسیار پایین است

talkonaut دارای زبان فارسی هم میباشد که شما به راحتی میتوانید زبان فارسی را در نرم افزار انتخاب کنید.امکانات بیشتر در چت روم ها نیز از قابلیت های تالکونات میباشد. میتوانید این مسنجر فوق العاده را به راحتی از نیمباز دانلود دانلود کنید


»» آموزش اتصال این نرم افزار به نیمباز در ادامه مطلب اضافه شد.

Admin بازدید : 334 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)



http://up.rozup.ir/up/nimbuzzdl/Pic/talkonaut.jpg

تالکونات مسنجری بسیار قدرتمند است که که به شما این امکان را میدهد که به سرویس های مختلف مانند نیمباز ، یاهو و... متصل شوید.  و این بار نسخه اندروید talkonaut در نیمباز دانلود قرار میگیرد

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟(جون مادرت حقیقتو بگو)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 999
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 621
  • بازدید سال : 16,976
  • بازدید کلی : 247,013